Solbris Maritime nettbutikk

Ofte stilte spørsmål:

Her er en liten oversikt over ofte stilte spørsmål. Finner du ikke det du lurer på? Ta kontakt med oss!!



SHIPPING

Q: Hvordan sender vi varene dine?

Vi bruker Norgespakken med Posten Norge der det lar seg gjøre. Til større kolli bruker vi Bring. Når det gjelder kjemikalier er det i enkelte tilfeller spesialtransport og sendes da som egen forsendelse i henhold til krav fra transportør. Her gjelder egne takster.

Q: Hvor lang tid tar det fra jeg bestiller til varene er underveids?

Vi tilstreber å pakke og sende varene samme dag som du bestiller. Varene kan også hentes etter nærmere avtale!


Q: Varene jeg har fått er skadet under transport. Hva gjør jeg?

Ta bilder av skaden og ta kontakt med oss umiddelbart. Er det transportskade skal varen erstattes av transportør. Det er dog en oppgave vi tar for oss! Du skal få ny vare slik at du får det du har bestilt uten skader!



Betaling:

Q: Kan jeg betale på annen måte enn med kort?

Vi kan sende deg en faktura som du betaler. Med en gang vi har registrert betalingen sender vi varene. I butikken kan du betale med Vipps.


Q: Har jeg noen garanti for at varene blir sendt når jeg forhåndsbetaler?

Skulle det oppstå problemer forårsaket av oss vil du få tilbake pengene dine av kortselskapet hvis vi ikke skulle gjøre vår plikt. Det skal bare ikke skje! Har du betalt får du varene dine. Skulle det oppstå en situasjon hvor du sender varer i retur utbetaler vi det du har krav på direkte til din konto. Frakt må du betale selv.


Q: Har jeg noen garanti på varene?

Vi følger norsk lov til punkt og prikke! Det er vårt må å gjøre deg som kunde fornøyd! Kun da vil du handle av oss igjen! Vi vil strekke oss langt for at du skal bli fornøyd!



RETURN POLICY

Q: Kan jeg returnere en vare jeg ikke vil ha?

Vi tar varer i retur hvor emballasjen ikke er brutt. Du betaler selv frakt for retur. 
OBS! Unntatt fra dette er kjemikalier, maling- og lakkprodukter.
Vi tar kun varer i retur etter avtale!


Q: Kan jeg få byttet en vare som jeg har kjøpt feil?

Har du bommet på mål eller det er andre ting som gjør at du ikke kan benytte deg av varen kan du få byttet den! Forutsetningen er at eballasjen ikke er brutt. Ta kontakt med oss for å avtale bytte. Ny vare sendes til deg når vi har mottatt returvarene og ser at disse er iht gjeldende regler. Du må selv betale frakt for dette.
Har vi gjort en feil slik at du må bytte varen skal dette selvsagt ike koste deg noe!


Q: Kan jeg få hjelp til montering av det jeg har kjøpt??

Vi vil tilstrebe oss å knytte til oss gode håndverkere som kan bistå om du trenger hjelp med montering av det du har kjøpt hos oss!

Velkommen til en hyggelig og trygg handel hos oss!

Copyright © Med enerett